Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Portal de transparència de Vallter SA

Organització i estructura interna de l'entitat

En aquest apartat trobareu l’organigrama de les àrees competencials de VALLTER, SA.

VALLTER.jpg

Les funcions de les principals àrees de Vallter són:

Administració

  • Assegurar els processos administratius de Vallter.
  • Assegurar els processos de contractació.
  • Gestionar el pressupost de Vallter.
  • Gestionar el personal d’administració i taquilles
  • Coordinar les tasques i facilitar la documentació de les àrees de comercial i explotació.
  • Coordinar les tasques i seguir les polítiques establertes per FGC Turisme.

 Explotació

  • Gestionar globalment l’explotació de Vallter inclosos els assumptes relacionats amb el personal, així com els quadres de servei.
  • Coordinar amb l’àrea d’administració tots els aspectes que afectin a contractacions (laborals, productes i serveis) així com altres tasques que ho requereixin.
  • Coordinació amb les àrees que participin a les obres i manteniment de les explotacions.
  • Realització d’informes tècnics relatius a les tasques sota la seva responsabilitat.
  • Seguiment de les polítiques establertes pel director de Vallter i la direcció d’FGC Turisme.

 Client

  • Preparar el pla comercial de Vallter.

 Qualitat i comunicació:

  • Gestionar la comunicació de l'empresa i la informació a través dels diferents canals (externs i interns)
  • Control de la qualitat del servei propi i d’empreses externes
  • Assistir a fires, esdeveniments (propis i externs) i realitzar les accions comercials, tant planificades com no planificades.

 Producte:

  • Gestionar el ingressos de l’explotació: seguiment de visitants, venda de serveis i reserves, gestió d’espais comercials i altres ingressos.
  • Coordinar les tasques i facilitar la documentació requerida per l’àrea d’administració.
  • Coordinar les tasques i seguir les polítiques establertes per FGC Turisme.

 Serveis tècnics (servei externalitzat)

  • Gestionar els manteniments elèctrics, baixa tensió, instal·lacions, edificis i equips
  • Gestionar els manteniments informàtics, sistemes, equips, plataformes, etc...
  • Gestionar els manteniments de telefonia, centraleta, sistemes.
Data d'actualització
13 de de desembre de 2023
Normativa
  • Article 9.1 b) LTAIPBG
  • Article 17 Decret 8/21
Freqüència d'actualització
Continua

Compartir