Política ambiental i de qualitat d’FGC
La gestió Ambiental i de la Qualitat a FGC s’emmarca en la gestió empresarial realitzada sota els criteris de la Responsabilitat Social i tenen com a objectiu la màxima eficiència i el mínim impacte.
El nostre compromís s’orienta fonamentalment a garantir la prestació dels nostres serveis i activitats tant de transport com de lleure, oferint qualitat, i seguretat, tot conjugant la sostenibilitat econòmica, la orientació al client, la millora contínua dels processos, el respecte a l’entorn i la lluita contra el canvi climàtic.
A més d’aquest compromís d’àmbit global, en el marc d’actuació dels sistemes de gestió certificables com són l’ambiental (ISO 14001) i el de la Qualitat (ISO 9001), FGC fa explícit el seu concerniment a través de les polítiques associades a cada sistema, i les posa a disposició del públic perquè puguin ser de coneixement general.
En matèria ambiental, trobareu la política vigent relativa a les activitats de manteniment integral de material rodant. Pel què fa a la gestió de la Qualitat, les polítiques es refereixen als següents àmbits:
- Servei de Transport de Mercaderies
- Xarxa Ferroviària (manteniment i projectes d’infraestructura ferroviària)
Cal assenyalar que a banda d’aquests sistemes de gestió, el Grup FGC també compta amb certificacions ambientals i de Qualitat Turística de les activitats de transport i lleure dels àmbits de muntanya (per a més informació podeu consultar les seves respectives pàgines web).
Fitxer
Recull-Politiques-Q_MA.pdf Descarregar fitxer- Data d'actualització
- 23 de de gener de 2025
- Normativa
-
- Articles 54 a 57 LTAIPBG
- Freqüència d'actualització
- Decennal
Compartir